Efterregistrering 

  • En medarbejder kan ikke slette eller oprette ferie- og sygedage tilbage i tiden.
  • En medarbejder kan ikke oprette en sygeperiode frem eller tilbage i tiden.

Lønadministrator og godkender kan efterregistrere for en medarbejder. Når en ændring oprettes modtager medarbejderen automatisk besked via e-mail vedr. ændringer oprettet i sin kalender. Inkl. hvem har oprettet ændringen.  

Fremgangsmåde for både løn-administrator og godkender

  1. Klik kalenderadgang.
  2. vælg medarbejderens kalender.
  3. Klik på en dato i kalenderen for at oprette en ny registrering eller klik på en eventtype for at slette.

 
4. Opret en efterregistrering: vælg en eventtype og periode (fra / til).

 5. medarbejderens kalender er nu booket eller ændret.

6. Medarbejderen bliver automatisk orienteret om ændringen. Inkl. hvem har oprettet en ændring.



7. Aktivitetslog til lønbehandling viser hvis en ændring er oprettet til en lønperiode der er afsluttet.

Fandt du dit svar?