Godkender & medarbejder
Beskeder
Skal godkender medtage en besked når en medarbejder:
Opretter en registrering?
Skal medarbejder modtage en besked når en ansøgning:
Godkendes?
Afvises?
Slettes?
Disse beskeder kan aktiveres sådan:
Klik "Setup admin"
Klik "Moduler"
Klik "Meddelelser & Regler"
Klik "Godkender/medarbejder"
Herfra kan du vælge denne indstilling
Indstillinger til godkender
Den individuelle godkender kan fra sin godkenderprofil på web-portalen og mobilappen tilvælge og fravælge beskeder, så de passer til deres specifikke præferencer.
Eksempel:
Godkender kan aktivere besked ved sygemeldinger, men fravælge beskeder ved tidsregistreringer.
Læs mere om godkenders individuelle beskedindstillinger her.
E-mail til medarbejdere
Når en timeseddel godkendes, indeholder godkendelsen typisk en hel periodes registreringer.
I dette tilfælde anbefales det at frakoble udsendelse af e-mails per tidsregistrering godkendt, da medarbejder ellers vil modtage en e-mail for hver enkelt tidsregistrering, der er godkendt.
Denne indstilling findes her:
Klik "Setup admin"
Klik "Moduler"
Klik "Meddelelser & Regler"
Klik "Godkender/medarbejder"
Herfra kan du indstille dette