Vores Outlook integration virker ikke

Medarbejderens Outlook og Teamskalender opdateres ikke med fraværsstatus fra BitaBIZ

Esben Hedegaard avatar
Skrevet af Esben Hedegaard
Opdateret over en uge siden

Synkronisering af fraværsstatus fra BitaBIZ til vores Outlook Exchange server er stoppet med at virke

Denne artikkel tager udgangspunkt i, at der allerede er oprettet integration fra jeres BitaBIZ konto til jeres Microsoft Exchange server (Outlook & Teams kalendersystem)

Der er typisk 2 årsager til at integrationen er stoppet med at virke!

1) Jeres Microsoft "Client secret" oprettet til integrationen er udløbet.

Hvis integrationen generelt er stoppet med at virke for alle jeres ansatte. Så er det fordi jeres Client secret skal opdateres. Følg denne vejledning.

2) En ny medarbejder får ikke sin fraværsstatus opdateret.

Hvis der er oprettet en Application Access Policy til Exchange integrationen på jeres Azure AD, for at begrænse API-adgangen til specifikke medarbejdere, så skal medarbejderen også være tilkoblet denne policy, ellers vil medarbejderen ikke få opdateret events i Outlook.

Besvarede dette dit spørgsmål?