Velkommen til din godkenderrolle

BitaBIZ gør den nemt for dine medarbejdere at dele deres Out of Office status og registrere deres timer.

Du kan håndtere ansøgninger og planlægge fra web-portal, mobil app og Outlook add-in.

Vi håber at denne godkender-vejledning hjælper dig godt igang.

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os via online support.




Links til din godkenderrolle fra din startside

  • Det røde ikon tæller antal ansøgninger der afventer din godkendelse. 



Sådan behandler du ansøgninger på web-portalen

 

Godkend fra listen "Godkend"

  1. Du kan godkende flere ansøgninger på én gang fra listen. Markér de ansøgninger du vil godkende og klik "Godkend valgte".
  2. Klik på "Mere" for at godkende fra medarbejderens kalender. Herved får du det fulde overblik.


Godkend fra medarbejderens kalender

  1. Klik "Medarbejder kalenderadgang"
  2. Vælg en medarbejder fra listen
  3. Klik på en event i kalenderen der afventer godkendelse (events markeret med farven RØD afventer din godkendelse).  

 

Godkend fra Team kalender 

  1. Klik "Team kalender".
  2. Klik på en event i Team kalender der afventer godkendelse.

Hints til din Team kalender...

  1. Anvend status ikonerne til hurtigt at få overblik over hvem der er på kontoret, hvem der arbejder andet sted eller hvem der er fraværende.  

 


2. Opret afdelingsevents fra din Team kalender. Klik "Tilføj registrering" fra din Team kalender. 

  • Markér de medarbejdere du vil booke. 
  • Vælg dato og eventtype. 
  • Hvis du tilføjer en note modtager dine medarbejdere denne sammen med din gruppebooking. 


Vælg hvordan BitaBIZ skal orientere dig

Klik "SMS/ E-mail beskeder" og opsæt dit ønskede beskedflow:


BitaBIZ registreringslogik

Medarbejder kan ikke:

  • slette registreringer tilbage i tiden.
  • ansøge om ferie tilbage i tiden.
  • melde sygedag tilbage i tiden eller i fremtiden. Sygedage skal meldes på dagen. 

Chef/ godkender kan:

  • oprette og slette events tilbage i tiden og i fremtiden for sine medarbejdere.  

Medarbejdere bliver altid orienteret via e-mail når der slettes, oprettes, afvises eller godkendes events i deres kalender. Hvis der oprettes en note til en registrering modtager medarbejder også denne via e-mail.

Did this answer your question?