Alle samlinger
Brugervejledninger
Login
Jeg har ikke modtaget en invitation til BitaBIZ via e-mail
Jeg har ikke modtaget en invitation til BitaBIZ via e-mail

Jeg kan ikke logge ind fordi jeg ikke har modtaget en e-mail invitation

Esben Hedegaard avatar
Skrevet af Esben Hedegaard
Opdateret over en uge siden

BitaBIZ udsender altid en e-mail til de medarbejdere der inviteres. 

Hvis du ikke har modtaget din e-mail tjek følgende: 

1. nogen gange lander vores emails i din "Uønsket mail" folder 

2. Outlook har 2 indbakker. Tjek også "Anden mail"

3. E-mails fra BitaBIZ kan blive afvist af din e-mail firewall. Opret evt. vores domæne bitabiz.com som sikkert domæne du gerne vil modtage e-mails fra.

4. Gå til login siden og klik "glemt kodeord?"

Indtast din e-mail adresse og klik "SEND". 

Hvis du får en besked om at BitaBIZ har sendt en e-mail til dig er din e-mail adresse oprettet korrekt i BitaBIZ og du bør modtage en invitation.

VIGTIGT:

Hvis din virksomhed har oprettet single sign on (du anvender det samme kodeord til BitaBIZ som du anvender til din virksomheds andre systemer)... så kan du ikke anvende "Glemt kodeord?" funktionen. Hvis du ikke kan logge ind skal du kontakte din virksomheds IT administrator.

Besvarede dette dit spørgsmål?