Via TAGs skabes der et hurtigt overblik over jeres personale. Det er nemt at oprette de tags, der er relevante for jeres virksomhed og efterfølgende tagge jeres medarbejdere, eksempelvis på løntags, kompetencetags, ressourcetags m.v.

BitaBIZ inddeler tags i 3 kategorier:

  1. Løn-tags (eksempelvis: betalt mobil, betalt ADSL, betalt rejsekort, m.fl.)
  2. People-tags (eksempelvis: lokation, O365 ADMIN, Excel ekspert, m.fl.)
  3. HR-tags (eksempelvis: sikkerhedsrepræsentant, tillidsmand, certifikater, m.fl.) 

Tags oprettes her: Setup admin > Tags

Hvordan tagger jeg en medarbejder? 

Setup admin > brugere > åbn den enkelte medarbejders profil 

> klik for at tilføje tags til en medarbejders profil.

Hvordan får jeg overblik over medarbejdere, jeg har tagget? 

Løn-tags:

Vises på siden Løn admin > Løn on-boarding og off-boarding.

People-tags:

Virksomhedskalenderen

People-tags er søgbare i virksomhedskalenderen. Eksempelvis hvis en gruppe medarbejdere er tagget med "Oslo Office", så vises denne gruppe ved søgning på tagget.

People siden

People tags vises på siden "People". Eksempelvis hvis en medarbejder er tagget med "Copenhagen office", så vises dette tag ud for medarbejderens profil.


Did this answer your question?