Standard-indstillinger på jeres BitaBIZ konto

Standard indstillinger kan ændres her: Setup Admin -> Virksomhed.

Når en ny medarbejder oprettes, oprettes jeres valgte standard indstillinger automatisk til medarbejderens profil:

  • Sprog

  • Moduladgang (registreringsadgang)

  • kalenderadgang

ℹ️ Venligst bemærk at når standardindstillingerne ændres bliver ændringerne kun gældende fremadrettet (for nye medarbejdere). Nuværende medarbejderes adgang ændres ikke.

Vi anbefaler at medarbejder kun har adgang til de registreringstyper der skal anvendes

Hvis jeres standard-indstillinger ikke skal være gældende for en eller flere medarbejdere ændres de på medarbejderens stamdatakort.

Klik: Setup Admin -> Åben medarbejderens profil -> Klik på fanen "Adgang til hvilke applikationer?" for at tilpasse adgang til registreringsmuligheder og kalenderadgang:

Andre standard indstillinger der automatisk oprettes til jeres medarbejdere

Fandt du dit svar?