💬 Online support
Har du brug for support til BitaBIZ?
Online support er tilgængelig for alle BitaBIZ-brugere – direkte fra både web og mobil!
Første linje: BitaBIZ AI-support
Når du starter en chat i Online support, bliver du først bedt om at vælge, hvad din henvendelse handler om:
1️⃣ Jeg vil rapportere en fejl
2️⃣ Jeg har en feature request
3️⃣ Jeg har et spørgsmål
Fejl og feature requests sendes direkte til vores supportteam – her hjælper et menneske dig.
Spørgsmål håndteres af vores BitaBIZ AI-assistent, som hjælper dig med svar på funktioner, opsætning og brug af BitaBIZ.
💁 Du kan når som helst skrive “Tal med et menneske”, hvis du ønsker at blive omstillet til en medarbejder.
Sådan kontakter du vores support
👉 Via web:
Log ind på din BitaBIZ konto. Klik her for at logge ind!
Klik på "Online support" ikonet oppe i højre hjørne:
Klik "Send os en besked".
👉 Via mobilapp:
💁 Vi sidder klar til at hælpe i real time. Vores normale svartid for personlig support er normalt inden for 15 minutter på hverdage imellem kl. 9-16.