Spring videre til hovedindholdet

Support

Kontakt BitaBIZ support via online chat. Vælg mellem fejlrapportering, feature request eller spørgsmål.

Esben Hedegaard avatar
Skrevet af Esben Hedegaard
Opdateret i denne uge

💬 Online support

Har du brug for support til BitaBIZ?

Online support er tilgængelig for alle BitaBIZ-brugere – direkte fra både web og mobil!

Første linje: BitaBIZ AI-support

Når du starter en chat i Online support, bliver du først bedt om at vælge, hvad din henvendelse handler om:


1️⃣ Jeg vil rapportere en fejl
2️⃣ Jeg har en feature request
3️⃣ Jeg har et spørgsmål

  • Fejl og feature requests sendes direkte til vores supportteam – her hjælper et menneske dig.

  • Spørgsmål håndteres af vores BitaBIZ AI-assistent, som hjælper dig med svar på funktioner, opsætning og brug af BitaBIZ.

💁 Du kan når som helst skrive “Tal med et menneske”, hvis du ønsker at blive omstillet til en medarbejder.

Sådan kontakter du vores support

👉 Via web:

  • Log ind på din BitaBIZ konto. Klik her for at logge ind!

  • Klik på "Online support" ikonet oppe i højre hjørne:

  • Klik "Send os en besked".

👉 Via mobilapp:

  • Log ind som normalt.

  • Klik: Mine indstillinger > Online support:

  • Klik "Send os en besked".

💁 Vi sidder klar til at hælpe i real time. Vores normale svartid for personlig support er normalt inden for 15 minutter på hverdage imellem kl. 9-16.

Besvarede dette dit spørgsmål?