Spring videre til hovedindholdet

Support

Kontakt BitaBIZ support via online chat. Vælg mellem fejlrapportering, feature request eller spørgsmål.

Esben Hedegaard avatar
Skrevet af Esben Hedegaard
Opdateret for over en måned siden

💬 Online support

Har du brug for support til BitaBIZ?

Online support er tilgængelig for alle BitaBIZ-brugere – direkte fra både web og mobil!

Første linje: BitaBIZ AI-support

Når du starter en chat i Online support, bliver du først bedt om at vælge, hvad din henvendelse handler om:


1️⃣ Jeg vil rapportere en fejl
2️⃣ Jeg har en feature request
3️⃣ Jeg har et spørgsmål

  • Fejl og feature requests sendes direkte til vores supportteam – her hjælper et menneske dig.

  • Spørgsmål håndteres af vores BitaBIZ AI-assistent, som hjælper dig med svar på funktioner, opsætning og brug af BitaBIZ.

💁 Du kan når som helst skrive “Tal med et menneske”, hvis du ønsker at blive omstillet til en medarbejder.

Sådan kontakter du vores support

👉 Via web:

  • Log ind på din BitaBIZ konto. Klik her for at logge ind!

  • Klik på "Online support" ikonet oppe i højre hjørne:

  • Klik "Send os en besked".

👉 Via mobilapp:

  • Log ind som normalt.

  • Klik: Mine indstillinger > Online support:

  • Klik "Send os en besked".

💁 Vi sidder klar til at hælpe i real time. Vores normale svartid for personlig support er normalt inden for 15 minutter på hverdage imellem kl. 9-16.

Besvarede dette dit spørgsmål?